لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

adminwebhost.ir
buy-host.in
buywebhost.in
p30webhost.com

  • ۰
  • ۰

علت موفقیت سایت های بزرگ


پشتیبانی


یکی از کارهایی که برای ایجاد اعتماد در کاربران و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است پاسخگویی سریع به مشتریان است باید هر روز در چند مرحله به ایمیل ها پاسخ دهید، مشکل مشتریان را رفع نمایید و سعی کنید رضایت و اطمینان او را جلب کنید عدم پاسخگویی یا دیر پاسخ دادن به ایمیل ها مشتری مردد را از خرید منصرف می کند بنابراین برای
پاسخ گویی مناسب باید سازکاری داشته باشید که اطمینان مشتری را جلب نماید. و هر زمان که سفارش را دریافت می کنید تا هنگام تحویل کالا مرحله به مرحله مشتری را از روند تحویل آن به کمک ایمیل یا پیامک مشتری را مطلع نمایید.
یک فروشگاه اینترنتی اگر در بین کاربران و مشتریانش اعتبار کافی نداشته باشد و به اندازه کافی اعتماد سازی نکرده باشد نمی تواند درآمد مناسبی داشته باشد از این رو هر چه می توانید در جهت ایجاد اعتماد و اعتبار کار کنید.


طراحی شیک


طراحی گرافیکی زیبا و چشمگیر مسلما در جذب مخاطب تاثیر دارد. البته این عامل به تنهایی تاثیر زیادی در موفقیت یک سایت ندارد حتی اگر در شروع کار، توجه زیادی از کاربران را جلب خود کند. یک سایت زیبا که از نظر محتوایی ضعیف باشد و یا از نظر کارایی فایده اندکی به کاربران خود برساند به زودی از فهرست سایت‌هایی که مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط می‌خورد. سایت نباید یکبار مصرف باشد.

 درآمد سایت


 راه‌اندازی یک سایت ممکن است در ابتدای کار بسیار کم‌هزینه به نظر برسد. یک کامپیوتر معمولی، یک خط اینترنت پرسرعت، یک دامین، یک میزبان (هاست) ارزان قیمت و یک نرم‌افزار CMS اپن سورس با قالب رایگان می‌تواند منجر به راه‌اندازی یک سایت با حداقل بودجه ممکن شود. اما این تازه شروع داستان است.
بسیاری از سایت‌های وب پس از چندماه فعالیت متوقف می‌شوند، تنها به این دلیل ساده که توجیه اقتصادی ندارند. البته می‌توان بعضی از سایت‌های شخصی یا وبلاگ را تنها با اتکا به عناصری چون عشق به نوشتن مدتی اداره کرد، اما حتی در چنین مواردی نیز ممکن است بعد از مدتی، انگیزه صاحب سایت برای به روز نگه داشتن آن به شدت کاهش یابد. هدف یک سایت هرچه باشد، چه انتفاعی و چه غیر انتفاعی، به ناگزیر نیازمند بودجه و توجیه اقتصادی است.


تا آموزش های بعدی مربوط به سرورخدانگهدار
adminwebhost.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی