لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

adminwebhost.ir
buy-host.in
buywebhost.in
p30webhost.com

  • ۰
  • ۰

جدیدترین ورژن قالب صحیفه وردپرس



این قالب را برای شما توسط تیم پی سی وب هاست  فارسی سازی و راستچین شده است و یک نسخه کامل و بدون مشکل است.

قالب صحیفه یک قالب خوب است که در بین قالب های وردپرس برای ساخت سایت های خبری و مجله ای رتبه یک را از آن خود کرده است که دارای پنل  تنظیمات حرفه ای و یک قالب شیک با حالت ریسپانسیو و واکنش گرا برای گوشی های هوشمند که در زیر برخی از امکانات این قالب حرفه ای و زیبا خدمتتان ارائه می شود.



جدیدترین ورژن قالب صحیفه sahifa theme

همون طور که در ورژن های قبلی قالب وردپرس صحیفه گفته بودم این قالب یک قالب حرفه ای و بی نظیره در نوع خودش با امکانات فراوان , انعطاف پذیری , دارای پنل تنظیماتی حرفه ای و تنظیمات پیشرفته و … و همچنین اضافه کنم که این قالب برای اولین بار در سایت بیگ تم برای دانلود رایگان قرار داده شده  است. و هنوز در هیچ سایت دیگه ای وجود نداره.

قالب صحیفه وردپرس ترجمه اختصای بیگ تم با کیفیت عالی به صورت در اختیار کاربران قرار داده شده این قالب در همه سایت ها به فروش گذاشته شده , هیچ شک و تردیدی در خود ایجاد نکنید که این نسخه چرا رایگان هست و اون یکی ها پولی , مطمئن باشید همین قالب هست که دارن می فروشن و با نام ارجینال … بگذریم. بیگ تم به دلیل اینکه تعداد زیادی از کاربران عزیز از این قالب استفاده می کنه این قالب رو به صورت رایگان ارائه میده و همیشه پاسخگوی کاربرانش هست. همچنین نکته مهم ارائه فیلم آموزش کار با قالب برای اولین بار فقط توسط ما ارائه شده. ما قالب وردپرس صحیفه را کامل بررسی و از هر نظر  آن را برای یک وب سایت فارسی بهبود بخشیده ایم و همیشه آپدیت های آن به صورت منظرم ارائه می شود.

صحیفه ( sahifa ) بهترین و حرفه ای ترین قالب وردپرس در زمینه خودش هست , این قالب می تونه برای همه زمینه های مناسب باشه مثل خبری , مجله ای , وبلاگی , آموزشی , شخصی , شرکتی و …

بروز رسانی قالب وردپرس صحیفه به نسخه 5.6.4 درتاریخ 96/1/28

بروز رسانی قالب وردپرس صحیفه Sahifa Theme به نسخه 5.6.3 در تاریخ 95/9/8

  • افزایش و بهینه شدن سرعت قالب
  • بهینه سازی از نظر سئو
  • رفع مشکلات کدنویسی ( اختصاصی فقط قالب بیگ تم )
  • اضافه شدن بیش از 50 فونت فارسی به تنظیمات قالب صحیفه
  • و …

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی