لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

adminwebhost.ir
buy-host.in
buywebhost.in
p30webhost.com

  • ۰
  • ۰


هوآوی هفته آینده Matebook های جدید را رونمایی می‌کند






Image result for ‫هوآوی هفته آینده Matebook های جدید را رونمایی می‌کند‬‎





مدل میت بوک E قرار است جایگزین محصول اصلی هوآوی یعنی مدل هیبرید میت بوک شود و دو مدل دیگر، لپ تاپهایی با طراحی تاشو متعارف باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیق بیشتری در این زمینه در دسترس نیست اما زمان زیادی تا خبردار شدن از این جزییات باقی نمانده است.
اگر این شایعات صحت داشته باشند، می توان انتظار داشت که محصولات جدید هوآوی همگی همراه با پردازنده های Kaby Lake اینتل با حداقل هشت گیگابایت رم عرضه شوند. اگر واقعا اینچنین باشد، این دستگاه ها مشخصاتی قدرتمند را در اختیار کاربران خود قرار خواهند داد. هنوز اطلاعی از قیمت این دستگاه ها در دست نیست.



هوآوی چند لپ تاپ مختلف را در  دست تولید دارد. این شرکت اعلام کرده قصد دارد در هفته آینده بیانیه ای منتشر کند که به احتمال زیاد، مرتبط با رونمایی از همین محصولات جدید است.
هوآوی در حساب کاربری خود در تویتر اعلام کرده قصد معرفی جدیدترین محصولاتش را در روز سه شنبه هفته آینده دارد. در ویدیویی که همراه با این توییت منتشر شده، شاهد آن هستیم که این رونمایی مرتبط با Matebook های جدید این شرکت خواهد بود.
شایعات حاکی از آن است که هوآوی احتمالا سه میت بوک جدید را تولید کرده و نام این دستگاه ها عبارت است از میت بوک E، میت بوک D و میت بوک X.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی