لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

adminwebhost.ir
buy-host.in
buywebhost.in
p30webhost.com

  • ۰
  • ۰

تفاوت جوملا و php

تفاوت جوملا و php






Image result for ‫تفاوت جوملا و php‬‎









(php (Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی می باشد که جهت طراحی برنامه های سمت سرور یا server side در وب سایت های پویا (dynamic) مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر یک CMS را از ابتدا با php پیاده سازی کنیم، یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی داریم که تمام امکانات سایت ازقبیل جستجو و فرمها و... به صورت  اختصاصی ایجاد شده است.
  سایت طبق خواسته کاربر پیاده سازی می شود، این یک مزیت به حساب می آید. کاربران حرفه ای که آشنایی با php و زبانهای برنامه نویسی دارند قادر به ایجاد CMS اختصاصی هستند

طراحی سایت با جوملا یا طراحی سایت توسط php
جوملا به دلیل اینکه یک سیستم مدیریت محتوا آماده و رایگان و دارا ی محیط کاربر پسند می باشد، کاربران مبتدی و متوسط بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و با امکانات اولیه به سادگی یک سایت را ایجاد و مدیریت می کنند. 


با استفاده از ماژول ها و کامپوننت ها و قالب های متنوعی که توسط توسعه دهندگان جوملا ایجاد شده و در دسترس است، امکانات سایت را گسترش و کاربردی کنند. جوملا مختص کاربران مبتدی و متوسط نیست. 

p30webhost,p30webserve

http://adminwebhost.ir





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی