لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

خرید فروش سرور خرید هاست رایگان

لینوکس

adminwebhost.ir
buy-host.in
buywebhost.in
p30webhost.com

  • ۰
  • ۰


چگونه شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنیم؟






ویژگی های پیش فرض گوشی های اندرویدی برای بلاک کردن


بسیاری از گوشی های هوشمند دارای یک روش منحصر به فرد برای بلاک کردن شماره ها می باشند. لازم است بدانید که یک روش عمومی برای این امر وجود ندارد، بنابراین تولید کننده های تلفن همراه بایستی ویژگی های منحصر به گوشی های خودشان را بسازند.

به این دلیل است که این روند می تواند به عنوان یک روش خاص برای گوشی منحصر باشد و همچنین در دستگاه های اندرویدی نیز متفاوت باشد. بنابراین توضیح روش های بلاک کردن شماره های تک تک تلفن همراه ها از عهده ما خارج می باشد اما می توانیم اطلاعاتی را در مورد این روند بلاک کردن شماره های تلفن همراه توسط  اکثریت گوشی ها را در اختیار شما بگذاریم.

گوشی های بورس


آیا شما دارای گوشی های بورس مانند نکسوس 6P و نکسوس 5X  هستید؟ پس از شنیدن نحوه مسدود کردن شماره های تلفن همراه خود خوشحال خواهید شد. دو روش برای مسدود کردن وجود دارد: اولین روش که به عنوان آسان ترین روش نامیده می شود به این صورت است که شما بعد از باز کردن برنامه تماس (phone app) به قسمت تماس های گرفته شده اخیر می روید و با نگه داشتن بر روی شماره مورد نظر،  نوشته “Block number” را انتخاب می کنید. در روش دوم، شما دوباره وارد برنامه تماس خود می شوید بر روی گزینه منو (Menu) که به صورت 3 نقطه در گوشه راست در قسمت بالا صفحه قرار گرفته، ضربه می زنید و گزینه تنظیمات (Settings) انتخاب می کنید و سپس از آن قسمت گزینه مسدود کردن شماره (Call blocking) را انتخاب و شماره مورد نظر خود را در آن قسمت وارد می کنید.



امکان اضافه کردن یک شماره به لیست افراد مزاحم، از طریق دفترچه مخاطبین گوشی شما نیز وجود دارد و از آن طریق نیز می‌توانید جلوی تماس افراد مزاحم را بگیرید. اما اگر تصمیم شما عوض شد، می‌توانید با مراجعه به همراه بخش، شماره تلفن فرد مورد نظر را به کمک گزینه‌ی “Remove from Auto reject list” حذف نمایید.

اما همانطور که گفتیم، در برخی از گوشی‌های هوشمند، روش بلاک کردن تماس افراد مزاحم کمی متفاوت است. به عنوان مثال در گوشی‌های هوشمند LG، پس از وارد شدن به بخش آخرین تماس‌ها، باید وارد بخش “Call Setting” شده و گزینه‌ی “Call Reject” را انتخاب نمایید. حالا گزینه‌ی “Reject Calls from” را انتخاب کرده و به کمک علامت “به علاوه” در قسمت بالای گوشی، شماره‌ی مورد نظر را وارد کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی